the crazy pack

Alla inlägg under december 2010

Av thecrazypack - 3 december 2010 14:40

Tre veckor, tre jävla veckor utan Gimli    På något vis börjar man vänja sig vid tystnaden, lugnet och avsaknaden av Gimli-tokigheter, men jag vill inte. Jag vill inte behöva vänja mig vid att leva utan det. Jag vill aldrig behöva vänja mig vid att inte ha honom och hans alla ideer i mitt liv! Men jag har inget val... och jag vet att jag kommer vänja mig, men just nu saknar jag honom! Jag saknar hans tunga huvud i mitt knä när jag är ledsen. Jag saknar hans uppfodrande blick och ljud som säger "Kom igen matte, plocka fram klickern, jag vill träna nu". Jag saknar hans enorma glädje när han studsande skuttar bakåt och säger boowow för att få sitt älskade klick. Jag saknar hans glädje då vi skall hitta på något, vad som helst! Fan vad jag saknar hans glädje!


Fan nu har jag saltat kinderna så det räcker för ytterligare tre veckor tror jag :(


Av thecrazypack - 2 december 2010 12:20

Lillsyrran fyllde ju år för en massa dagar (veckor) sen och nu äntligen skall hon få sitt paket när hon kommer idag. Det blev bara en fånig liten sak och skall jag vara ärlig är jag mer nöjd med själva paketet än innehållet ;) Men jag hoppas hon blir nöjd m innehållet med, annars är det bara att slå in det enkelt igen   

 

Annars är det typ varmt här idag. Var bara -18 när jag kollade imorse :P Tänkte simma Felix (som sover stenhårt bredvid mig) snart och sen blir det nog bara dungen m alla stora när syrran kommer. Sen är planen att åka in till stan och bränna pengar jag inte har, men D hittade en 500ing till mig i morse, så lite pengar har jag väl iaf...


Tappa upp vatten i badet och sen kanske virka lite undertiden...

Av thecrazypack - 1 december 2010 22:08

Han ser väl kanske inte allt för lycklig ut, men bara man kommer ut glöms det bort. Och i denna kyla får man allt dra på sig allt man har för att inte förfrysa!

 

   


Annars har det mest virkats idag. Ds present är så gott som klar, så sitter jag bara lite m den imorn så skall han nog kunna få den när han kommer från jobbet. Julprojekten går lite sisådär för tillfället, har andra grejer jag vill göra just nu. Men det skall nog finnas tid till allt hoppas jag.


Imorn kommer lillsyrran hit och skall hämta sin Tinda. Tror Tinda kommer bli glad, även om det känns som om hon verkligen har hittat sin plats denna gången. Hon har ju varit här några gånger nu och det funkar bättre & bättre (även om hon är dryg ute nu när det är snö). Eller vad sägs om det här?

 

Nu tror jag att jag skall fixa nattmackor och slå D i ett parti backgammon ;)

Av thecrazypack - 1 december 2010 10:55

Termometern visar på minus 20 grader! Gissar att det inte blir nån hage för hundarna idag, utan att vi får kämpa m några kortare turer så de iaf får komma ut lite...


JAG LÄNGTAR TILL VÅREN!

Ovido - Quiz & Flashcards