the crazy pack

Alla inlägg under juni 2012

Av thecrazypack - 27 juni 2012 18:54

Vem hade kunnat ana att denna ljuvliga lilla kissunge fem år senare skulle tycka att det är en bra ide att kissa på husses fot när husse äter frukost...

 

Av thecrazypack - 24 juni 2012 20:22

Krypet har fått en ny bilstol och han gillar den! Inte nog m att man sitter mer upprätt och ser bättre, man kan även suga på stortån i den! Kan ni det i er bilstol?!

     

Av thecrazypack - 17 juni 2012 20:39

Idag fick jag mig en egen-dag som jag varit i enormt behov av ett tag nu. Krypet är ju så sjukt mammig fortfarande och ibland behöver man faktiskt få vara lite själv. Då jag ju fyllde 30 för inte så länge sen fick jag lite pengar och de såg jag till att bränna ute på tornby idag ;)

Blev faktiskt några grejer till mig (ja o hunden m då...), men det mesta fick nog Krypet ändå.


Till mig själv blev det ett gäng linnen (som funkar bra att amma i), shorts, underkläder & slalompinnar ;) Och så fick jag köpt lite sy-grejer som jag hoppas jag skall få tid att använda så småningom.


Krypet fick ett regnställ (som han nog kan ha i ett år, så stort som det är nu :P), 2 pyjamasar m korta ärmar o ben, sockar, solkeps & body från POP, short & t-shirt och mockasiner.


Sen fick D & Krypet komma o hämta mig. Väl hemma fick Krypet amma och så somnade han på mig. Till vår stora förvåning gick det bra att lägga över Krypet på pappa sen så att jag kunde äta och slutligen gå en promenad m grabbarna. Enya hade redan fått en tur m husse och Krypet under dagen.


Nu är helgen snart slut. Den har varit braaaa och det känns som vi hunnit m massor. I fredags köpte vi ny bilstol till Krypet. Tänk att han är så stor nu! Han ser superfin ut i stolen, men det är lite jobbigt att sova i den då huvudet ramlar fram... :/


Bebis på grönbete

 

Av thecrazypack - 13 juni 2012 18:56

Smothie gjord på banan, blåbär, avokado och pytte lite broccoli var visst MUMS!

           


Behöver jag säga att hela köket är blått numer? Eller att ungens hudnyans numera går i läckert blå? Men gott var det och m en buse som är lite allmänt less på att äta så är det helt klart värt det ;)


Dessutom är han 9 månader idag! Helt tokigt ju! Nu har han varit utanför magen lika länge som han var i den (typ iaf)! Grattis älsklingsplutt!  

   

Av thecrazypack - 10 juni 2012 14:47

känns faktiskt inte alls omöjligt efter en vecka med en Lystra-valp    Hoppades väl lite att valp skulle få mig på andra tankar, men det har bara varit roligt! Nog är hon pestig som en valp bara kan vara stundtals, men hon är ju även så underbart nyfiken och positiv som bara en valp kan vara ;) Jobbigaste har väl varit hennes gälla skall (som Krypet inte gillar), men annars har det mesta flutit på himla smidigt måste jag säga. Snart återgår vi till tre hundar igen då Lystra skall hem till sin matte och jag tror hon kommer tycka det är skönt. Familjelivet verkar lite knäckande för liten valp som är så trött på kvällarna att hon inte vill ut o nattkissa.


Kanske kommer det fler bilder på sötnosen nån dag, men så länge får ni nöja er m dessa.

 

     

Ovido - Quiz & Flashcards