the crazy pack

Alla inlägg under mars 2017

Av thecrazypack - 11 mars 2017 10:51

Håller fortfarande på att smälta hela Crufts upplevelsen och hoppas att jag så småningom ska få tid och ork att skriva ner en längre text om allt. Just nu känner jag bara enorm tacksamhet!   


Tacksam över att jag har världens bästa Knott! Vi har inte blivit några agilityproffs som kanske var drömmen, men det har liksom blivit jävligt bra ändå! Så mycket kul vi har fått göra redan! Och så himla bra vi är! Utan honom hade jag inte fått uppleva allt detta! Han är världens bästa kompis i vardagen och världens bästa tävlingskompis! Han kan vara dryg och jobbig, men faktum kvarstår; HAN ÄR VÄRLDENS BÄSTA HUND!!   

 
  


Jag är även så grymt tacksam för att Saila-Annika Yli-Myöntäjä, Laavakartanon, valde ut just Knott till oss och litade på att det skulle bli bra.


Är så tacksam över att vara gift med världens bästa man som utan att blinka tar ledigt från jobbet i tre dagar (trots massor som egentligen behöver göras på jobbet) för att kunna vara hemma med ungar & valp, så att Knott och jag kunde åka iväg på detta äventyret och bara fokusera på det vi var där för! Bästa maken ställer alltid upp och stöttar oavsett tokighet!   

 

Jag är tacksam över de där två galna ungarna som bara är så himla underbara!    Som nyfiket vill veta hur det gick och frågar om jag har haft roligt.


Sen så är jag såklart helt grymt tacksam för att Wales Teamledare Margaret Booth valde just oss att få vara en del av detta superlag! Utan hennes tillit till oss hade vi inte fått uppleva allt detta!   

 


Jag känner en jättestor tacksamhet till hela laget som har gjort hela upplevelsen 10 fald gånger bättre än om en gjort det helt individuellt! Tacksam för de vänner jag fått i lagkamraterna, för alla skratt de givit och för allt de lärt mig!

 


Tacksam för alla människor som funnits med runt laget, hjälpt till, stöttat, fixat och gjort allt så bra. Flera som jag knappt vet namnet på, men som jag vet alla har haft en viktig roll i att få till allt!


Jag känner även en stor tacksamhet till allt Cirnechifolk som kom och hejade på oss och gav oss massor med lyckoönskningar! Det värmde verkligen!   


Och slutligen är jag så tacksam och glad över alla fina lycka till kort som prydde vårt bås! Här trodde jag att vi nästan skulle stå utan m tanke på hur nyinflyttade vi är här, men det var alldeles proppfullt med fina kort och hälsningar!

 


   TACK TACK TACK!   

Ovido - Quiz & Flashcards