the crazy pack

Alla inlägg under januari 2012

Av thecrazypack - 27 januari 2012 13:53

Våffla är mumma skall ni veta!

   


Dagens babysim blev lite av en katastrof, så vi skall testa att bada igen på söndag morgon och då får vi bassäng och instruktör för oss själv. :) Förhoppningsvis känns det lite bättre då.

Av thecrazypack - 26 januari 2012 20:28

Av thecrazypack - 26 januari 2012 19:51

Lika bra att lägga in två till filmer ju ;)


Grisungen mumsar på gurka


Och så vår lilla badkung!  


-Äh ni får badkungen nån annan dag då det går så förbannat segt att ladda upp den just nu

Av thecrazypack - 25 januari 2012 19:03

Äntligen har jag fått fixat upp filmen som strulade tidigare på youtube + en från idag.


Världens goaste unge roar sig själv i babysittern


Och samma världens goaste unge som myser m katten Virus (hur mysigt Virus tycker det är kan man ju undra...)

Av thecrazypack - 21 januari 2012 22:02

Idag fick Krypet smaka på gurka. Till en början var han lite tveksam, men sen visade det ju sig vara helt ok. Nog det godaste han smakat hittills iaf. Sötaste ungen i världen var han när han utforskade den nya smaken (ja det är han ju alltid annars med så klart, sötast i världen alltså! ;) )


                 

Av thecrazypack - 20 januari 2012 17:24

Babysimmet idag gick bra :) Vi är lite trötta efter det, men längtar till nästa gång!


Då jag inte orkade starta min egna dator utan satte på mig Ds hittade jag en massa bilder han tagit på Krypet och givetvis måste ni få se några av dem ;)

   


På promenad m alla odjuren

 


Potatis var så där, roligare m papper och tallrik ju

     


Giraffen är god däremot

 


Funderandes över hur han skall hinna använda alla kläderna han fått...

 


Av thecrazypack - 20 januari 2012 10:26

.. är det dax för första tillfället i babysimmet!

Av thecrazypack - 18 januari 2012 09:50

Igår blev lite av en "mammadag" för mig och Krypet. Vi hade bestämt promenadträff m K & T & hunden Ylva från våran föräldragrupp och behövde gå upp tidigt. Tur nog bor vi nästan grannar så även om vi skulle ses samma tid som jag & Krypet normalt går upp behövde vi inte gå upp gräsligt tidigt iaf. Felix fick följa med på turen, då K är lite orolig att Ylva inte funkar med andra hundar och Felix funkar ju liksom med allt. Och mycket rikt, det gick jättebra att ha båda hundarna lösa ihop efter att vi promenerat en liten bit. Själv ser jag inget "farligt" i Ylva alls, men jag väntar nog lite med att introducera Enya för dem, mest för Ks skull dock :P Turen blev riktigt trevlig och det blev sagt att vi skall göra om det nu redan på torsdag :)


Efter promenaden så hade klockan inte ens hunnit bli ett och frågan var vad jag och Krypet skulle hitta på då för att få tiden att gå. Normalt brukar vi ju precis ha fått i oss frukost och gör oss redo för att gå ut den tiden, men nu va typ allt vi brukar hinna med på en dag redan gjort!


Men så knackade det plötsligt på dörren och utanför stod en kär gammal vän jag inte sett sen hon gifte sig (tusan är det så länge sen?! Kom just på att jag inte varit hemma hos dem och kollat på bilderna från deras bröllopsresa heller ju! Skärpning!!). Iaf, där stod M tillsammans med sin lille son T, som är precis en månad yngre än Krypet!   Längesen jag blev så glad faktiskt! Bästa överaskningen vi kunde få helt enkelt!


Tusan nu har Krypet tröttnat på att ligga själv i sängen, så så blev det m bloggandet. Det var iaf en superdag igår! Bästa på lääääääänge!

Ovido - Quiz & Flashcards