the crazy pack

Direktlänk till inlägg 10 juni 2012

en fjärde

Av thecrazypack - 10 juni 2012 14:47

känns faktiskt inte alls omöjligt efter en vecka med en Lystra-valp    Hoppades väl lite att valp skulle få mig på andra tankar, men det har bara varit roligt! Nog är hon pestig som en valp bara kan vara stundtals, men hon är ju även så underbart nyfiken och positiv som bara en valp kan vara ;) Jobbigaste har väl varit hennes gälla skall (som Krypet inte gillar), men annars har det mesta flutit på himla smidigt måste jag säga. Snart återgår vi till tre hundar igen då Lystra skall hem till sin matte och jag tror hon kommer tycka det är skönt. Familjelivet verkar lite knäckande för liten valp som är så trött på kvällarna att hon inte vill ut o nattkissa.


Kanske kommer det fler bilder på sötnosen nån dag, men så länge får ni nöja er m dessa.

 

     

 
 
Ingen bild

HannaH

11 juni 2012 15:07

Taaaaaaack såå jäättemycket för hjälpen!

 
Ingen bild

tira

12 juni 2012 19:29

Ååå har ni haft finvalpen där <3
Jag har ju lyxen att få låna valp/unghund när jag vill och får träna och bara njuta .Nu är dom ju 14 månader så det är väl egentligen inte valpar längre.Men valpsjukan är inte borta som jag trodde utan den växer <3
Men chippe älskar att vara ensamhund så här tar många år innan det kommer in en hund till
Krypet växer så mkt tiden bara försvinenr, hoppas ni mår bra <3<3

KRAM

thecrazypack

13 juni 2012 18:55

Lyx lyx att ha rolig valp :) Fast som sagt, suget efter egen ökade ju bara...

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thecrazypack - 12 februari 2020 16:35


Finns det någon som fortfarande bloggar? Eller läser bloggar? Har jag tid och ork att blogga igen? Eller ska allt fortsätta hamna på fb bara? Ska jag samla hundträningen här igen kanske? Tycker iofs det är kul m fb-minnena som dyker upp, men annars ä...

Av thecrazypack - 28 december 2017 16:29

Bloggen är ju nästan död, men känner ändå att jag vill ha kvar den och samla minnen i för att kanske en dag ta upp den igen när tid och ork finns. Så beslutade mig för att försöka samla ihop en årskrönika från 2017 iaf. :)   JANUARI   Vi börj...

Av thecrazypack - 11 mars 2017 10:51

Håller fortfarande på att smälta hela Crufts upplevelsen och hoppas att jag så småningom ska få tid och ork att skriva ner en längre text om allt. Just nu känner jag bara enorm tacksamhet!      Tacksam över att jag har världens bästa Knott! Vi ha...

Av thecrazypack - 26 december 2016 00:15

2016 går mot sitt slut och det är väl dax att sammanfatta året så smått. Redan 2015 stod det klart att 2016 inte skulle bli det tävlingsår som jag sett fram emot. Istället bestämde vi oss för att flytta till Wales. Makens disputation i mitten av Febr...

Joy

Av thecrazypack - 25 september 2016 01:13

Joy, det är vad vårat nyförvärv kommer att kallas. Iaf om ni frågar mig. Familjen är inte helt enig, men eftersom det är jag som står för det mesta av träningen kommer det iaf bli det hon lyssnar på i slutänden ;) Krypet tycker hon ska heta Röda Hulk...

Ovido - Quiz & Flashcards