the crazy pack

Direktlänk till inlägg 1 december 2010

Kläder efter väder

Av thecrazypack - 1 december 2010 22:08

Han ser väl kanske inte allt för lycklig ut, men bara man kommer ut glöms det bort. Och i denna kyla får man allt dra på sig allt man har för att inte förfrysa!

 

   


Annars har det mest virkats idag. Ds present är så gott som klar, så sitter jag bara lite m den imorn så skall han nog kunna få den när han kommer från jobbet. Julprojekten går lite sisådär för tillfället, har andra grejer jag vill göra just nu. Men det skall nog finnas tid till allt hoppas jag.


Imorn kommer lillsyrran hit och skall hämta sin Tinda. Tror Tinda kommer bli glad, även om det känns som om hon verkligen har hittat sin plats denna gången. Hon har ju varit här några gånger nu och det funkar bättre & bättre (även om hon är dryg ute nu när det är snö). Eller vad sägs om det här?

 

Nu tror jag att jag skall fixa nattmackor och slå D i ett parti backgammon ;)

 
 
Tessie

Tessie

2 december 2010 01:27

Vad har du för smarta fästen fram på Parkers strumpor?

http://veganslyna.blogg.se

thecrazypack

2 december 2010 10:06

Supersmarta fästen ;)

Det är resårstroppar jag hittade och återanvände. Superenkla att bara dra åt liksom, men jag har bara två :( Så alla andra strumpor får knytas fast som det är just nu. Överväger dock att köpa riktiga skor till dem för så här kan vi ju inte hålla på hela vintern. :( Tar ju längre tid att ta av och på dem allt än vad de klarar av att vara ute :P

 
Ingen bild

Cissi

2 december 2010 11:42

Haha, Tinda kan inte lägga ner näsan ju, det är en katt i vägen :P Hon påminner så om Vinna på bild, undra just hur lika de är i verkligheten?

thecrazypack

2 december 2010 12:19

Tinda är ingen mes eller fjant, bara en väldigt mjuk tös. ;) Och nä det gick inte att lägga ner näsan, men tidigare hade hon inte vågat ligga där alls. Hon är hårt fostrad av elak katt nämligen.

 
Tessie

Tessie

3 december 2010 00:46

Gummisnoddar eller hårsnoddar sitter kvar bättre än att bara knyta ju. ;)

*går och letar resårband*

http://veganslyna.blogg.se

thecrazypack

3 december 2010 11:36

Fast två varv m hårsnoddarna är för lite och tre går inte runt benen på mina :P

 
Tessie

Tessie

4 december 2010 01:25

Då är det gummisnoddar som gäller. ;)

http://veganslyna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thecrazypack - 12 februari 2020 16:35


Finns det någon som fortfarande bloggar? Eller läser bloggar? Har jag tid och ork att blogga igen? Eller ska allt fortsätta hamna på fb bara? Ska jag samla hundträningen här igen kanske? Tycker iofs det är kul m fb-minnena som dyker upp, men annars ä...

Av thecrazypack - 28 december 2017 16:29

Bloggen är ju nästan död, men känner ändå att jag vill ha kvar den och samla minnen i för att kanske en dag ta upp den igen när tid och ork finns. Så beslutade mig för att försöka samla ihop en årskrönika från 2017 iaf. :)   JANUARI   Vi börj...

Av thecrazypack - 11 mars 2017 10:51

Håller fortfarande på att smälta hela Crufts upplevelsen och hoppas att jag så småningom ska få tid och ork att skriva ner en längre text om allt. Just nu känner jag bara enorm tacksamhet!      Tacksam över att jag har världens bästa Knott! Vi ha...

Av thecrazypack - 26 december 2016 00:15

2016 går mot sitt slut och det är väl dax att sammanfatta året så smått. Redan 2015 stod det klart att 2016 inte skulle bli det tävlingsår som jag sett fram emot. Istället bestämde vi oss för att flytta till Wales. Makens disputation i mitten av Febr...

Joy

Av thecrazypack - 25 september 2016 01:13

Joy, det är vad vårat nyförvärv kommer att kallas. Iaf om ni frågar mig. Familjen är inte helt enig, men eftersom det är jag som står för det mesta av träningen kommer det iaf bli det hon lyssnar på i slutänden ;) Krypet tycker hon ska heta Röda Hulk...

Ovido - Quiz & Flashcards