the crazy pack

Alla inlägg under oktober 2010

Av thecrazypack - 2 oktober 2010 19:11

Idag var det dax för kurs igen. Jag kände mig måttligt sugen, då vi inte hunnit öva nånting alls under veckan. Vi fick ju tom en övning förra veckan som vi inte ens gick igenom m hundarna då utan vi skulle öva under veckan på det. Trots att vi inte övat nånting och trots att matte är way-to-långsam för Enya gick det skapligt.


Sen körde vi en bana och Enya var superduktig. Hon tycker verkligen att det är skitkul, vilket ju så klart gör att även jag tycker det är kul. ;) Enya är dessutom jätteduktig, medan jag nog behöver gå både en och fem kurser till innan jag hinner med fröken OCH har koll på vart jag skall vara, vart jag skall peka, med vilken arm jag skall peka, när jag skall hålla tyst och när jag skall säga kommandot. *suck* Tur Enya är bra iaf, så vi inte ser ut som totala amatörer   


Gimli tog med husse och letade svamp när jag och Enya kursade. Lite samp hittades, men Gimli var nog måttligt intresserad av just det. Han var på himla bra humör sen när de kom till kursplanen. Enya vart glad att se dem, men kunde ändå fortsätta med det jag bad henne om *stolt*


Nu är jag trött (precis som Enya) och mitt huvud värker lite, men jag tror jag skall stänga av datorn och ta & skruva ihop en lagerhylla istället.


Just ja... en bild... *rotar runt i mapparna* Det får bli Felix och en svamp     

Av thecrazypack - 1 oktober 2010 20:30

skonar er från mitt gnäll och rotar istället fram en av mina favoritbilder, tagen i mars 2007   

 

Ovido - Quiz & Flashcards