the crazy pack

Alla inlägg under januari 2011

Av thecrazypack - 2 januari 2011 00:56

Nä ha verkligen inget vettigt att komma med. Har varit en jobbig och ledsam dag. Det har fortsatt att smälla och Parker har haft oturen att råka ut för värsta smällen varje gång han varit ute för att snabbkissa. Inne har ha mest gömt sig under sängen eller i kojan hela dagen. :( Ut har jag tvingat honom några gånger. En gång bajsade han undertiden som han rörde sig (han hade inte ro att stanna för att bajsa :( ), sen kissade han snabbt o så gick vi in. En annan gång gjorde han ingenting utan satt bara ynkligt vid min sida och ville gå hem. Sist vi var ut så small det igen (så klart) och då slängde han sig in mot altandörren (vi hade inte ens hunnit passera vår tomt), men jag tvingade ut honom nån meter från dörren och sa att han var tvungen att kissa då det gått så många timmar sen sist. Han kissade och sen gick vi in igen. De andra har varit risiga i magen idag efter älgbenet, hur Parkers mage mår vägrar han avslöja. Hoppas att han skall bajsa nu på nattkissen som vi snart skall tvingaut honom på, men viktigast är att han kissar. Nu ligger han iaf i sängen efter att jag drog ut honom och la honom hos mig när vi kollade på en film innan. Där under filten kunde han så småningom slappna av och somna lite. Min stackars kille är nog förbannat trött efter denna dagen. :( Imorn tar vi bilen och packar in alla hundarna igen och åker nånstans där Parker tycker det är kul att springa och där det inte smäller!


Men nu skall vi ut o kissa dem, så håll tummarna att alla idioter som inte kan lagarna och reglerna har gått o lagt sig nu!!

Av thecrazypack - 1 januari 2011 00:30

Så var 12-slaget snart passerat. Det smäller fortfarande, men det har iaf lugnat ner sig nu. Var ut ur vårt isolerade datorrummet för att kolla till Veto (som inte velat vara m oss) och insåg då att det blåser och är riktigt skitruskväder! Det regnar och stormar och ändå är folk ute o smäller! Puckon!


Ja ja... Veto var iaf glad att se mig. Vi lekte lite jage och kastade lite mus, sen satte hon sig på min axel och så gick vi in till de andra igen. Nu ligger hon på mina axlar och spinner    Världens mysigaste katt, iaf när hon känner för det ;)


Parker som var orolig tidigare ikväll är coollugn nu. Han ligger under mig, på sidan och sover halvt om halvt.


Har virkat stort sett hela kvällen. Och lyssnat på skithög musik för att försöka dämpa oljudet utifrån. Börjar bli riktigt trött och hungrig nu, men skall virka klart på det jag gör nu. Sen får jag montera ihop det nån dag när jag känner för det ;)


GOTT NYTT ÅR allesammans! 2011 kommer bli det bästa året på länge har jag bestämt!   

Ovido - Quiz & Flashcards