the crazy pack

Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

Ledset Kryp

Av thecrazypack - 15 februari 2012 21:42

Ikväll är Krypet ledset. Han fick andra omgången sprutor idag ju och tydligen så skulle han inte komma undan utan kinkighet denna gången. Han sov gott i 2½ timme på eftermiddagen idag (tack för det, evigheter sen han sov länge påd agen!), men sen när han vaknade så var han ledsen. :( Och sen dess har han varit extremt lättstött. Minsta lilla han flyttas på gråter han, samma läge/ställe för länge gråter han... Inget är liksom riktigt bra för stackarn. :( Nu sover han iaf i sin säng och jag chansar m att sitta framför datorn en liten stund. Han var orolig och vaknade titt som tätt när han somnade in på mig, så kanske blir det tom bättre själv i sängen nu. Han känns varm och har säkert lite feber och då kan det ju vara skönt att slippa en varm mamma som inte riktigt vill sitta still (även om mamma är BÄST). Från att förra månaden gått upp över 1,1 kg nöjde sig killen med 300 gram denna månaden. Skönt säger hans mamma o pappa, för det är tugnt som det är redan att bära runt på honom :P


Hundarna har en riktig sunkdag idag igen :/ D är ute m Felix nu och försöker flytta golfen (de bygger hus där den står nu :P ). Sen så skall han försöka ta en sväng m de stora. Parker tycker det hela är SKANDAL! Enya har legat lugnt i biabädden, medan Parker har travat runt och gnällt (ombytta roller mot hur det brukar vara alltså).


Imorgon blir det nog inge vidare hunddag heller :/ Jag, Krypet och Felix har en promenaddejt, men de andra får nog tyvärr klara sig m nåt halvdant. D skall nämligen ut o roa sig på kvällen, så det kommer bli klurigt att hinna med en långis efter att han slutat jobbet (& innan han skall iväg). Med lite tur tycker Krypet att det är ok att åka vagn i några timmar imorn, så jag hinner ut m alla på dagen. Tyvärr så verkar Krypets tålamod att ligga vaken i vagnen bara bli mer o mer begränsat...

 
 
EmmaSj

EmmaSj

16 februari 2012 18:52

Jag blir så nyfiken på hur du upplever vagnen? Funkar den bra i all terräng? Tung?

Låter härligt med playdate.

http://drommarvisioner.blogspot.com

thecrazypack

16 februari 2012 21:15

och varför vill du veta det??? *nyfis*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thecrazypack - 12 februari 2020 16:35


Finns det någon som fortfarande bloggar? Eller läser bloggar? Har jag tid och ork att blogga igen? Eller ska allt fortsätta hamna på fb bara? Ska jag samla hundträningen här igen kanske? Tycker iofs det är kul m fb-minnena som dyker upp, men annars ä...

Av thecrazypack - 28 december 2017 16:29

Bloggen är ju nästan död, men känner ändå att jag vill ha kvar den och samla minnen i för att kanske en dag ta upp den igen när tid och ork finns. Så beslutade mig för att försöka samla ihop en årskrönika från 2017 iaf. :)   JANUARI   Vi börj...

Av thecrazypack - 11 mars 2017 10:51

Håller fortfarande på att smälta hela Crufts upplevelsen och hoppas att jag så småningom ska få tid och ork att skriva ner en längre text om allt. Just nu känner jag bara enorm tacksamhet!      Tacksam över att jag har världens bästa Knott! Vi ha...

Av thecrazypack - 26 december 2016 00:15

2016 går mot sitt slut och det är väl dax att sammanfatta året så smått. Redan 2015 stod det klart att 2016 inte skulle bli det tävlingsår som jag sett fram emot. Istället bestämde vi oss för att flytta till Wales. Makens disputation i mitten av Febr...

Joy

Av thecrazypack - 25 september 2016 01:13

Joy, det är vad vårat nyförvärv kommer att kallas. Iaf om ni frågar mig. Familjen är inte helt enig, men eftersom det är jag som står för det mesta av träningen kommer det iaf bli det hon lyssnar på i slutänden ;) Krypet tycker hon ska heta Röda Hulk...

Ovido - Quiz & Flashcards