the crazy pack

Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

Packad och klar?

Av thecrazypack - 27 maj 2011 22:50

Kanske inte riktigt :P Men på god väg iaf... Imorgon är det upp tidigt, packa bilen och sen ge sig iväg för att plocka upp mamma och Chili i Karlsborg innan vi så småningom skall (förhoppningsvis) möta upp en hel drös med tassar-människor och hundar.


Planen för dagen var att jag skulle hinna med ett varmt bad för att göra min onda fog lite gladare, men jag hinner inte det. Får bli en snabb varm dusch istället. Känns som vi har hållt igång hela dagen, men jag har inte fått gjort hälften av vad jag hade tänkt (som vanligt då kanske). Dock har jag varit på universitetet och tittat/lyssnat på mastersframläggningarna, vilket var himla kul :) Hundarnas dag har varit totalt värdelös dock, tur nog kompenseras de ju imorgon ;)


Men men, duschen nu!

 
 
Ingen bild

Sofia

27 maj 2011 23:25

Ses imorgon! :)

thecrazypack

28 maj 2011 06:44

Japp! :)

 
Tessie

Tessie

28 maj 2011 11:32

Hoppas ni fick en härlig dag och att många kom! Jag är inte aaalls bitter över att vara hemma...

http://veganslyna.blogg.se

thecrazypack

29 maj 2011 16:11

Det blev en underbar dag! Och Parker impade en massa på mig (även om han ibland fick för sig att halva gänget var några seriemördare som förföljde honom).

 
Ingen bild

Sofia

28 maj 2011 19:12

Nu ligger det en drös bilder på bloggen, och resten finns här: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150184040232723.301767.525032722&l=95bc067d60 :)
Kram!

thecrazypack

29 maj 2011 16:10

Härligt! Jag tar gärna några av dem i större format sen nån gång ;) Lyckades inte sno hem en enda av de där ju :P

 
Ingen bild

Cissi

29 maj 2011 16:56

Det går att stjäla fb-bilder om man redan i albumet högerklickar och öppnar bilderna i ny flik, istället för att bara klicka på dom.. ;-) Nu vill jag se dina bilder också!

thecrazypack

29 maj 2011 17:06

Ah, får testa det. Mina bilder ha jag inte ens tittat på själv ännu :P Men det blev inte så många tagna och gissningsvis inte hälften så bra som Sofias :P

 
Tessie

Tessie

29 maj 2011 23:27

Parker såg ju jättepepp ut på flera bilder, det var härligt att se. :) Gah! Jag vill ju träffa honom. :(

http://veganslyna.blogg.se

thecrazypack

30 maj 2011 10:01

Han var skitpepp direkt från start typ! Trots över 3 timmar i bilen innan (han gillar inte att åka bil långt). Vid några tillfällen fick han för sig att de som gick bakom oss var ute efter att mörda oss, men överlag så gick det verkligen super! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thecrazypack - 12 februari 2020 16:35


Finns det någon som fortfarande bloggar? Eller läser bloggar? Har jag tid och ork att blogga igen? Eller ska allt fortsätta hamna på fb bara? Ska jag samla hundträningen här igen kanske? Tycker iofs det är kul m fb-minnena som dyker upp, men annars ä...

Av thecrazypack - 28 december 2017 16:29

Bloggen är ju nästan död, men känner ändå att jag vill ha kvar den och samla minnen i för att kanske en dag ta upp den igen när tid och ork finns. Så beslutade mig för att försöka samla ihop en årskrönika från 2017 iaf. :)   JANUARI   Vi börj...

Av thecrazypack - 11 mars 2017 10:51

Håller fortfarande på att smälta hela Crufts upplevelsen och hoppas att jag så småningom ska få tid och ork att skriva ner en längre text om allt. Just nu känner jag bara enorm tacksamhet!      Tacksam över att jag har världens bästa Knott! Vi ha...

Av thecrazypack - 26 december 2016 00:15

2016 går mot sitt slut och det är väl dax att sammanfatta året så smått. Redan 2015 stod det klart att 2016 inte skulle bli det tävlingsår som jag sett fram emot. Istället bestämde vi oss för att flytta till Wales. Makens disputation i mitten av Febr...

Joy

Av thecrazypack - 25 september 2016 01:13

Joy, det är vad vårat nyförvärv kommer att kallas. Iaf om ni frågar mig. Familjen är inte helt enig, men eftersom det är jag som står för det mesta av träningen kommer det iaf bli det hon lyssnar på i slutänden ;) Krypet tycker hon ska heta Röda Hulk...

Ovido - Quiz & Flashcards