the crazy pack

Direktlänk till inlägg 30 december 2010

Smäller

Av thecrazypack - 30 december 2010 22:19

Idag har det smällt här och givetvis råkade jag och P ut för värsta smällen när vi var ute på långisen. Sen släpade han mig hem hela vägen. :( Sen har det smällt en del till nu på kvällen nu när vi varit inne och Parker har hört och reagerat :( Så sen nån timme tillbaka sitter vi alla i datorrummet, m hög musik, igenfiltat fönster och försöker låta bli att höra skiten.


Imorgon blir det utflykt på förmiddagen och sen tror jag att Parker skall slippa gå ut efter skymning om han vill slippa. Vi får försöka hitta på saker inne för att trötta ut dem mer om det behövs. Dessutom har jag plockat ut älgben från frysen som de skal få imorgon, så förhoppningsvis överlever vi morgondagen/kvällen/natten. Husse skall iväg och roa sig, så vi kan låsa in oss i datorrummet utan minsta skam iaf ;)


Annars känns det som dagen bara passerat, om än långsamt. Har sökt jobb som jag faktiskt vill ha, insett att jag måste fixa e-leg innan 3/1 (vilket jag inte orkat kolla upp hur jag gör än) promenerat Parker (som sagt), simmat Felix och torkat blodpudding till hundarna. Dessutom har jag tagit tag i årets alla bilder för at kunna beställa almanacka och kalender. Bilen har besiktats och behöver så klart åka tillbaks fixad inom en månad. Det blir D´s jobb att kolla upp vad det kostar att fixa, eller fixa om han nu tror han klarar det. Fick iaf inte körförbud, så imorn får vår kära bil ta oss på utflykt ;) Fick dessutom sova hela natten tror jag, eller nå var upp o snabbkissade, men var iaf inte hungrig, utan kunde somna om. :)


När jag rotade bland årets bilder (eller jag har bara kommit halvvägs) så hittade jag så klart massor m underbara bilder som jag nästan glömt bort. Har ju fortfarande kvar mängder m bilder från jul, men dagens bild blir från gömman jag rotat i idag. :)

  Världens vackraste Gimli    och Chili första gången Chili var och hälsade på oss i april.

 
 
Ingen bild

HannaH

31 december 2010 15:37

Men berätta mer om jobbet!

Och e-leg får man väl lätt som en plätt på internetbanken, eller?

 
Ingen bild

metalkitten

31 december 2010 17:33

gullisar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thecrazypack - 12 februari 2020 16:35


Finns det någon som fortfarande bloggar? Eller läser bloggar? Har jag tid och ork att blogga igen? Eller ska allt fortsätta hamna på fb bara? Ska jag samla hundträningen här igen kanske? Tycker iofs det är kul m fb-minnena som dyker upp, men annars ä...

Av thecrazypack - 28 december 2017 16:29

Bloggen är ju nästan död, men känner ändå att jag vill ha kvar den och samla minnen i för att kanske en dag ta upp den igen när tid och ork finns. Så beslutade mig för att försöka samla ihop en årskrönika från 2017 iaf. :)   JANUARI   Vi börj...

Av thecrazypack - 11 mars 2017 10:51

Håller fortfarande på att smälta hela Crufts upplevelsen och hoppas att jag så småningom ska få tid och ork att skriva ner en längre text om allt. Just nu känner jag bara enorm tacksamhet!      Tacksam över att jag har världens bästa Knott! Vi ha...

Av thecrazypack - 26 december 2016 00:15

2016 går mot sitt slut och det är väl dax att sammanfatta året så smått. Redan 2015 stod det klart att 2016 inte skulle bli det tävlingsår som jag sett fram emot. Istället bestämde vi oss för att flytta till Wales. Makens disputation i mitten av Febr...

Joy

Av thecrazypack - 25 september 2016 01:13

Joy, det är vad vårat nyförvärv kommer att kallas. Iaf om ni frågar mig. Familjen är inte helt enig, men eftersom det är jag som står för det mesta av träningen kommer det iaf bli det hon lyssnar på i slutänden ;) Krypet tycker hon ska heta Röda Hulk...

Ovido - Quiz & Flashcards